söndag 25 januari 2009

Helgen

Helgen kan jag egentligen sammanfatta med ett ord: vänner

Hade en lugn fredag men mitt i natten blev jag väckt av syster som ville hem från krogen. Sen kunde ja bara inte somna, så ja hamnade på soffan.
Tillslut måste ja då ha somnat iaf för en stund (känndes de som iaf) senare väckte barnen mig.

Emma, ja va vaken men jäkligt NYvaken :-)

Sen förflöt lördan i trevligt sällskap.
Emma passade barnen och Erik lagade mat med mig. Värsta lyxen, både att ha barnvakt och en karl som hjälper till i köket. De är ja inte bortskämmd me.
Borde ha ett större kök för både syster och svärmor åt midda hos oss oxå!
En trevlig kväll hade vi iaf!

Idag kom Camilla och barnen. Vi försökte snacka skit men tyvärr så höll inte barnen med om att de kunde leka själv och låta oss sitta å slappa.
Men lite hann vi väl me!

Nu ska ja lägga mig på soffan och ladda inför 2 dagar som ansvarig på hotellet! Blir som vanligt långa och stressiga dagar då. Tur ja har en tid då ja måste hämta barnen annars skulle ja väl aldrig ta mig hem!

Inga kommentarer: