måndag 23 mars 2009

Hur vill jag göra..?

Igår hade ja en liten "diskussion" me mig själv.
Vissa dagar skulle ja vilja lägga upp lite bilder på mina småttingar, tex från grillunchen vi hade i lördags ute i de fina vädret.
Samtidigt så hade jag ju bestämt mig för att barnen och karln också för den delen skulle få va rätt anonyma i bloggen.
Därför nämns de endast som M, S & A inte hela namnen.
Att då lägga ut bilder vore ju knäppt.

MEN de finns ju redan bilder på mina små på nätet, på flera hemsidor och bloggar och ja vill INTE att ni ska plocka bort dom. De känns OK att ni lägger ut bilder på barnen.

Men ja tror att ja väljer att inte lägga upp bilder på barnen iaf inte just nu utan de får räcka me att ja skriver om dom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var visst en utav dem, men jag hoppas att du säger till om jag skall ta bort någon/några bilder. :)