söndag 7 juni 2009

I en perfekt värld...

Skulle inget av det som hänt sista månaderna hända.
Allt skulle vara lätt och roligt.
Men nu är inte livet så, de är både jobbigt, tråkigt, krångligt å rent ut av jävligt i vissa lägen!

Ja förstör för mig själv ibland när allt jag egentligen vill är att visa vad som verkligen är viktigt!

Har iaf en helg att se fram emot och innan dess en massa saker som måste göras!
E kommer du och hjälper mig :-) (putsa fönster, olja altanen, lista inne på toan m.m.)
Ja frun i de Perssonska hemmet alltså!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Efter regn kommer solsken! Tänk på det min kära vän. Kram

Sandra sa...

Ja tur är väl de, men ibland är de bara svårt att se att de någonsin skulle bli sol igen!
Ja har mina bättre och sämre dagar än kan man väl säga!
Fast de är mer sol än regn :-)