måndag 23 november 2009

Jobbig jobbarhelg

15 minuter efter jag börjat jobba i lördags hade jag god lust att bara ringa ett samtal och sen gå hem!
Vilken jäla skitkväll de blev.
Inkompetenta människor som hade jobbat. Gått hem långt innan passet va slut och sen inte gjort nånting av de som ska göras.
Nåväl vi överlevde och nu är de bara ett par dagar kvar innan jag gör tidig helg.
Ja iaf helg från hotellet, arbetsförmedlingen ska tydligen också ha en del av min tid ibland..?

Har iaf levt på skvallret från fredagsnatten på jobbet.
Klockan är närnare 02 och i restaurangen sitter ett äldre par, (eller de var nog inte ett par på riktigt men en karl och en kvinna iaf)
Ett ordentligt förspel påbörjas och de störs inte de minsta av att de kommer folk och sätter sig bara ett par bord bort.
Han som jobbade försökte leva om, plocka med disk, hosta, skrammla, ja allt för att få lite uppmärksamhet...
Allt avslutas med en ordentlig avsugning, inte diskret alls!

Jag har varit med om mycke själv och har hört betydligt med men de här tog priset!

1 kommentar:

Anonym sa...

Avsugning bara så där i restaurangen? Ojojo. Ens inte jag är så modig.... Hoppas får se dig ikväll! Kram