söndag 21 mars 2010

4 dagars helg 3 dagars arbete

Försökte få igenom mitt förslag med chefen i fredags, men han va inte så positivt inställd till de.
Å inte tror jag vi vann 225 miljoner på lotto igår heller!
Säker kan man ju inte va men de stod inget på vk om att drömvinsten skulle ha gått till Umeå.

Har haft en lugn och skön helg.
Mamma och syster va här på fredagkväll och kikade på Let´s Dance med oss.
Igår på dan jobbade M så jag och barnen gick till pulkbacken för att roa oss en stund.
På em kom N och A på midda. Premiärgrillade, kött/kyckling, klyftpotatis och ugnsgratinerade grönsaker. Gotta!
Alltid lika gott första gången, men nu när M fått smak för detta så lär de bli mycke mer grillning!
Satt mest och surrade hela kvällen.
När dom åkt hem så slog vi på en Beck film, men både jag och karln somnade på soffan!

Nu ska jag gå och jaga upp karln så ska jag passa på att ta mig en prommis innan de är dags för honom att åka på jobbet igen.
Vad jag och barnen ska roa oss med sen vet jag inte men nåt hittar vi väl på!

Inga kommentarer: