lördag 22 oktober 2011

De blev en lång dag!

Klev upp tidigt för att köra pappa till flyget sen hann jag hem å slänga i mig frukost innan de va dags för simskola.
M och Lillprinsen hämtade upp oss på simhallen åsså åkte vi direkt till stan!

Åt lunch på stan och sen provade vi ut vinterskor till S och A!
En liten låda till A att ha all lekmat i blev de också.
Sen vidare till Intersport där vi köpte vinterhandskar och bytte S innebandyklubba han fick i present!

Hann bara hem, dricka en kopp te och byta om sen var de dags för jobb!

Nu är jag hemma igen, har ätit lite kycklingsallad och är arg över att jag glömde min kalla dricka på jobbet!
M ser film och Lillprinsen sover!
Tänkte först ta fram en bok men vet att jag inte kommer hinna läsa ut den innan de är dags för pluggandet på månad så jag låter bli!

Inga kommentarer: