onsdag 2 november 2011

Snygga boobs?

Igår frågade S mig om jag visste vad boobs betydde?
Sen frågade han flera gånger om jag hade snygga boobs...

Imorse berättade han för M att han hade sett bilder på såååå här stooooora boobs, åsså visade han Pamela Anderson size!
Då kröpt de allt fram att han tillsammans med de större grabbarna på fritids hade googlat på snygga boobs!

Sa åt M att han fick minsann ta upp de me fröknarna när han lämnade i morse, annars blir de väl min uppgift i em.
För jag tycker inte att de är ok att de gör sånt, å absolut inte på skolan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Förlåt att jag skrattar! Jag håller med dig, inte alls ok att kolla på bröst när man är 6 år...men mitt upp i allt är det "gulligt" på något vis. Vår pojkar börjar bli stora, likaså eras nyfikenhet och förmåga och uppfatta allt omkring.
Skrämmande, elelr hur?