söndag 18 januari 2015

Så var helgen över igen!

Tänk att de ska gå så snabbt när man är ledig! 
Jobbade bara några timmar på fredag em eftersom jag vabbade på fm med Lillskruttan!
På lördag fm kände jag att vi behövde lite egen tid jag och dotra, hon gillar att shoppa, inte jag men med henne är det mysigt!
Hon valde lunch, maxmat och 
Hm var enda butiken hon ville besöka, där pockade vi med oss en himla hög med kläder till provrummet och de mesta även till kassan!
Fick med henne och lukta på lite parfym också och det här blev favoriten, tyvärr hittade jag inget pris men jag kan väl önska mig den?! 

Efter shoppingen stod godishuset på tur innan hon ville hem till brorsorna!

Myspys och näst på tur att ha mammadag är tydligen lillprinsen! 

1 kommentar:

Susanna sa...

Det där är min favorit parfym :) Vad himla kul att du gillar den också :D -S