fredag 19 februari 2010

Så var det helg igen...

Jag har ännu en gång missat att hela veckan har gått.
De verkar vara så här de är, jobba, äta, sova... Inte speciellt kul men tydligen nödvändigt.
Va kul att öppna lönekuveret igår iaf!

Nästan allt jag skulle fixa nytt är gjort:
Dörrfoder, bordsduk, fönsterlampa, klocka, tyg till soffa och stolar och vattenkokare.
De är bara tyget på soffan som ska fixas imorrn och sen är en ny lampa över bordet nästa på tur att inhandlas, ja golvlister också men de är karlns jobb.

Nu ska jag se Let´s Dance, kanske hittar jag något gott i skåpet också!
M lär bli kvar på övervåningen då de är hockey på tv.

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag vet då vem som var den finaste pojken på planen hade han nr 5, och det är ju storumans stolthet. :)

Anonym sa...

Govlister är väl överskattat??