torsdag 11 februari 2010

Stockholm

Väskorna är packade, å nu är de bara att vänta...
A ska få sova klart och jag måste en sväng på affären.
Sen kan dra oss iväg mot flyget!

Jag hoppas bara vi inte får något ovälkommet besök av magsjukan jag nu har hört härjar.
S lekte me barnet i tisdags, på kvällen ringde mamman å sa att de hade magsjuka.
Efter mycke googlande så har jag iaf fått fram att man smittar mest när man är sjuk och efteråt....
De försöker jag trösta mig me, är inte kul om vi kommer ner till Stockholm å sen åker på magsjuka!

3 kommentarer:

Emma sa...

Om du inte tänker på det så kommer den inte.. Men du har väl med dig en hink på flyget utifall att!? ;P Hoppas ni slipper den och får en kanon helg! :)

Elin sa...

ha en skön helg!

Anna sa...

börjat härja!?

på gungan har det ju gått i 4 månader... ;)