tisdag 13 april 2010

Vissa dagar bättre än andra

Jag har haft en helmysig dag med barnen idag.
En väldigt lung dag visseligen men vi har roat oss med de mesta.
Höll oss inne på fm (när vi borde varit ute i solen)
och tog oss sen iväg på en cykeltur efter mellis (då solen försvunnit)

När vi kom tillbaka från cykelturen vägrade som vanligt barnen gå in så jag satte mig i blåsten på bron och löste korsord.
Tusan va jag längtar efter sommaren.
Gu va många timmar jag satt på bron förra året.

Nu ser vi Karlsson på taket, väntar på att en snabbtvätt me barnens överdragsbrallor snart är klar så de går att ta in i huset.
Karln är förhoppningsvis hemma om lite drygt en halvtimme och då ska jag bege mig ut på en liten prommis.

Ska försöka gå en 30 min/dag nu när jag inte får träna något. Men de känns i fogarna tyvärr.
Går inte sepciellt fort heller för då kommer sammandragningarna som ett brev på posten.
Därför håller jag mig runt kvartererna i närheten, går runt alla för att hålla mig så nära hem som möjligt!

1 kommentar:

Susanna sa...

Väntar du ett litet busfrö till?.. tänker på fogarna du skriver om...