torsdag 20 maj 2010

Dagens



DAGENS VILL HA: Idag saknar jag ingenting
DAGENS KLÄDSEL: Bruna leggings, svart linne
DAGENS SMINK: Ingenting
DAGENS FRISYR: Slarvigt uppsatt i en svans
DAGENS HÄNDELSE: Lunchen ute på altanen, god mat, sol och fågelkvitter
DAGENS LÅT: Lyssnar på mix megapol så lite av varje
DAGENS PLANER: Jag ska inte ha några planer alls
DAGENS SAKNAD: Tänk om även karl och barn kunde vara hemma
DAGENS DUMMASTE: Blanketten jag skulle fylla i fanns inte med i kuvertet jag fick
DAGENS SJUKA: Onda sammandragningar
DAGENS DROG: Bubbelvatten
DAGENS ROLIGASTE: Ska lägga mig i solstolen och läsa klart boken
DAGENS FAVORIT: Pyret i magen som sparkar konstant
DAGENS KÖP: 1 l vaniljyoughurt, 2 avokado och en korsordstidning
DAGENS GODIS: Lite nötter står framför mig i en skål
DAGENS HUMÖR: Bättre än på länge
DAGENS ORD: Sjukskriven
DAGENS KOMMENTAR: Du är bara MIN mamma, Nä min mamma, näää bara min!

Inga kommentarer: