tisdag 19 juli 2011

11-07-19

Vi tog oss en prommis runt campingen, sen delade vi på oss igen för lite lunch.
När vi träffades igen hade några fått sig en välbehövlig vila.
Hamnade i solstolen utanför tältet och fikade lite, sen gick vi en sväng ner till havet för bad.
A badade med barnen och jag tittade på!
Kikade lite på småstjärnorna, drack cola och åt godis!
Solen kikade fram och de va lagom varmt ute.

Till midda fixade vi ihop en hög med rester som vi festade lös på.
Sen var de dags för ännu en prommis.
Hamnade märkligt nog nere vid vattnet för lek och bad igen!

Barnen frös så vi tog svängen förbi duschen så barnen fick värma sig och tvätta bort all sand, sen gick vi hem till vårt och nattade barnen!

Jag har haft otroligt ont i huvudet idag igen, igår skyllde jag på vädret men de funkar inte idag.
Tror de kommer från axlarna pluss att jag sover skitdåligt igen!
Har haft en bättre period på ett par veckor men nu är den åter igen!

Jag har just fikat, sitter med en tidning och datorn medans M sitter framför tvn.
Funderar starkt på att gå och lägga mig, samtidigt så vill jag ju passa på att göra annat när Lillprinsen sover i vagnen sin!

Inga kommentarer: