tisdag 19 juli 2011

Lillprinsen är fast i semesterfällan

Många säger att dom går upp i vikt under sommaren.
För mycke god mat och för mycke alkohol.

Själv har jag inte de problemet, vi grillar mycke och då lever jag mest på kyckling och sallad.
Alkohol dricker jag inte men lite väl mycke godis slinker nog ner.

Lillprinsen däremot verkar fastnat i semesterfällan.
Helt plötsligt äter han både de ena och de andra. Visseligen har han alltid tyckt om maten han fått de hara bara inte blivit så mycke.

Idag åt han två portioner med pasta och köttfärssås ändå ville han ha mat av mig me.
Han pillar i sig bitar av bröd, banan, melon och rån varje gång vi andra äter vare sog han just ätit eller inte.

Ingen är mer glad än mig då min lilla prins behöver allt han fåt i sig.
De känns bara lite ovant!

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas semestertarmen håller i sg o är hungrig ända in i höst/vintern! =D