fredag 16 december 2011

Eftermiddagen!

Kom hem med värsta huvudvärken och genomled bland den värsta middan!
Iaf den värsta på mycke länge!
Äntligen fick M se hur en helt vanlig em ser ut för mig när jag är själv!
De är nämligen sällsynt att S svarar upp mot pappa sin, de brukar vara jag som får ta emot alla elaka ord, utskällningar, allt skrik och alla raseriutbrott!

Gick å la mig på sängen en stund efter middan för att se om huvudvärken kunde vilas bort, 15 minuter senare kändes de bättre så vi gjorde ett försök till att klä julgranen!

Kaos!!!

Men efter en liten paus, en sväng på Ica för att posta julkorten och en sväng på macken hade jag samlat lite kraft för att göra ett nytt försök!

Efter lite hjälp, på både bra å dåligt vis står nu granen klädd i vardagsrummet och julpyntet är framtaget!
Just nu tycker jag de är mysigt men ja vet att efter julhelgen är jag less! Hur länge står jag ut att vänta i år?

Inga kommentarer: