fredag 9 december 2011

Lägger plugget åt sidan

För en stund tror jag!
Hann så mycke igår när jag satt hela dagen och halva kvällen på skolan, mer än förväntat hann jag faktiskt och de känndes bra.

Har lämnat småtrollen, häckat en stund hos mamma, promenerat en omväg hem, ätit frukost, läst bloggar och nu målar jag naglarna.

Uppladdningen inför kvällens utgång med bästa S har börjat, hööög musik spelas och jag känner mig redan supertaggad!
De är 1½ år sen sist jag var ut, så redan nu har jag bestämt mig för att två drinkar får räcka! Dansgolvet däremot har jag inte tänkt lämna!

En tripp till stan, måste kika å se om jag hittar nåt nytt till kvällen eller om de blir djupdykning i garderoben, sen ska jag snabbdejta M också och kika på några julklappar till barnen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Men vad ska du ha på dig nu då? :-)