torsdag 5 april 2012

Jag tar snart påskledigt

Inte för att man som "vuxen" student har påsklov, men ledig tänker jag vara ändå.
Lärarchatt om en timme och sen skiter jag i allt vad organisationsteorier och annat säger.
Jag ska till stan, handla lite mat fast mest godis som Lillskruttan påminnde mig om flertalet gånger imorse.

Storgrabben ska följa med en kompis hem efter skolan och där stannar han tills M hämtar upp honom efter jobbet, dvs lagon till kvällsfika.
Jag frågade Lillskruttan vad hon tyckte vi skulle göra, äta middag hos mormor förståss så hon ringde dit och bjöd in sig själv.
Där blir vi nog kvar ikväll.

Imorrn är vi alla lediga och ev blir det grillning med syster, A, mamma och T.
Sen drar jobbarhelgen igång för att avsluta ledigheten med att M jobbar...
Härligt att vara i handelsbranchen under storhelger!

Inga kommentarer: