tisdag 24 april 2012

Turbotempo!

Efter ca 1 1/2 timmes sömn startade denna dag me smårutiga barn och regn!
Tog svängen runt byn för att lämna barnen och på skolan upptäckte vi att S cykellås måste blivit kvar hemma, traskade hemåt igen, smått stressad och letar snabbt utan att finns!
Ett telefonsamtal senare och jag får veta att låset ligger i bilen i stan!

Som en dränkt katt kommer jag på jobbet lite försenad!
Dagen däremot har gått snabbt, fick dessutom sluta lite tidigare då jag inte orkade ta någon fikarast på em, funderade en stund på vad jag skulle ägna mig åt min extra halvtimme? Slöa eller springa, de blev en kort men hyfsad snabb löparrunda innan jag fick återgå till vardagssysslor som mat, tvätt, städ och badning av barn!

Härligt var de iaf att få avsluta en rätt hektisk dag med att bara koncentrera sig på snurrar, takter och steg på buggen!

Inga kommentarer: