torsdag 30 augusti 2012

Dag 30 – Dina toppar och dalar denna månad

Upptäckte att sista dagen i denna "utmaning" saknades.

Toppar och dalar, jag måste säga att augusti till delen ändå bestått av toppar.
2 veckors semester i underbart väder, med trevligt sällskap och roliga händelser.

Sen vi kom hem har jag mest hängt på jobbet, inte så roligt om man jämför med semester, men jag gillar migg jobb och alla andra är ändå på sina jobb. Sitta hemma själv är trist.

Två riktiga toppar har varit danskvällarna, en ny förälskelse. Jag är helt slut samtidigt som jag är alldeles hög på endorfiner. Lycklig över att ha hittat något som är så roligt!

En dal var min onda hälsena som gjorde att jag fick ställa in halvmarathon, men nu känns det helt ok att spinga kortare rundor igen.
Den riktiga dalen är att jag vaknade med diffust halsont igår morse, jag som verkligen skulle se hur långt jag kunde pressa mig själv, se hur långt jag kunde driva mig själv när de gällde träning, mat osv.
Hoppas på ett snabbt tillfrisknande, om de nu tänker bryta ut ordentligt. Nästa helg ska det springas.

Inga kommentarer: