måndag 4 november 2013

Träningsdejt!

Att umgås med mina vänner och att träna ligger båda i topplistan för vad jag älskar att göra! 
När de dessutom går att kombinera blir det oslagbart trevligt!
De krävs inte mer än en promenad egentligen men jag och S kör lite hårdare!

Igår dejtade vi på iksu, sh'bam, body combat och punch out! 
Hade väntat mig ordentlig träningsvärk men jag är mest lite slö i armarna och har lite känningar i underarmarna vilket mest troligtvis beror på alla slag mot "kudden" eller var det kanske S mage som var för hård! :-p

Iaf en jätte trevlig eftermiddag, de gör vi om! 

När jag till sist landade i soffan framför solsidan var det den godaste middag jag ätit på lääänge även om den bara bestod av vanlig kycklingsallad! Att inte äta något mellan lunch och tre tuffa pass är ingen hit! 

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack för en mycket trevlig träningsdejt! Det gör jag gärna om, OFTA! :-D
Så fantastiskt roligt att kunna kombinera två fantastiska roliga saker. Vänner OCH träning! :-)

Och du, tack för att du skyller din träningvärk på min mage! :-) hihi. Inte så troligt dock, men tack!