fredag 21 februari 2014

Det kaos jag lämnade efter mig!

De är rörigt på jobbet! Inte utåt sett, allt funkar och flyter på men i mitt huvud och på mitt och många andras skrivbord växer jobbhögarna i alldeles för snabb takt!
Förmiddagen var nästan för bra för att vara sann och jag tog en längre lunch, tog en promenad hem och åt, njöt av att solen visade sig, kände att det var helt nödvändigt att byta jobbets fyra väggar mot något annat!
Men jag kom tillbaka till en himla röra, ett litet misstag i schemat och jag fick två timmars extra jobb!tack för den, men tur de uppräcktes snabbt annars hade de kanske gett fyra timmars extra jobb!
Hade väl inte riktigt ro att gå hem men valde att skjuta allt framför mig, de kommer en ny dag imorgon och en ny vecka på måndag! Två veckor till sen är förhoppningsvis ordningen återställd! 

Inga kommentarer: