torsdag 13 mars 2014

Lillskruttan dålig igen!

I tisdags var vi hos läkaren för kontroll, då satt vi och sa att anfallen blivit betydligt färre men förändrar sig i både längd, tidpunkt och intensitet!
Nu har hon varit sjuk 2 gånger på 6 dagar, förra var kort och intensivt den här svängen höll i sig från 19 igår till middagstid idag!
Fick ringa hem karln från jobbet imorse då jag var själv och bara tvungen att öppna men imorgon är det min tur att stanna hemma!
Egentligen hade hon kunna gå imorgon, men med vår situation på jobbet ville jag inte ringa sent ikväll eller imorgonbitti och meddela att jag inte skulle komma utan fick gå på rådande status runt fikat!
Imorgon blir alltså en hemmadag med två vilddjur! Mest troligtvis märker vi inget av anfaller och dagen kommer gå i 130 från lillprinsen slår upp sina blå! 
Bara hålla tummarna att han inte gör morgon 04.21 imorgon med! 

Imorse 04.21! Gomorrrron mamma! Ska vi till A (dagmamman) nu?
Jag är glad över din iver, men inget före 05 är morgon! Punkt! 


Inga kommentarer: