söndag 2 mars 2014

Söndag 2/3

Igår när jag kom hem sa karln att jag nog skulle få lite sovmorgon imorse då lillprinsen som vaknat runt 05 hela veckan hade somnar lite senare än vanligt! Men tji fick jag, 06.10 är visserligen bättre än 05, men jag hade hoppats på 07.30.

Nåt positivt var väl att jag hann med frukost innan jobbet!
Ja så var de jobb hela dagen!

Pizzabak till middag!

Efter maten var gjord och all disk bortplockad gick vi till grannen dit vi var bjudna på fika!
Pre-workout fika, trevligt sällskap och massa surr!

En specialgjord semla utan mandelmassa, tror jag ska testa med hallonfyllning nästa gång, eller kanske choklad i?
Iaf bra uppladdning till bodypump passet som oftast får avsluta helgen!

Idag kände jag mig stark, och taggad och då blir man just stark! 



Inga kommentarer: