onsdag 2 juli 2014

Lekpark, cykeltur och spöregn!

Hade kortdag idag men tyvärr visade sig inte vädret från sin bästa sida!
Mamma hade planerar att ta med sig barnen till äventyrslekparken och trots den grå himlen åkte dom iväg!
Efter kom jag på cykel!
Väl där dukades de upp med ost och kex, melon, gurkstavar och te. Barnen fick bullar och kex också!

Efter en timmes paus påbörjade jag cyklingen hem, valde en annan väg hem, en bättre väg rent asfaltsmässigt men längre och betydligt blåsigare visade det sig!
2 mil i motvind där jag fick trampa i nedförsbackar! Småregnade dessutom!
Men med benmusklerna, tålamod och pannben så kol jag hem, lite långsammare än vanligt men helt ok tempo ändå!

Hann bara få i oss middag innan det var dags för lillskruttans fotbollsträning, i spöregn! 

Så nu känner jag mig förtjänt av lite fika, en kopp varmt te och sängen! 

Inga kommentarer: