söndag 24 augusti 2014

Tomt!

Jag vet, här är det lite tomt!
Det blev jobbigt att återgå till jobbet, skolstart, sommarvärmen som pang boom byttes mot regn och rusk!
Det kom ett riktigt oväntat skitbesked på jobbet som i allra största grad kommer påverka mig riktigt negativt! 

Ja helt enkelt mycket för mycket!
Jag gjorde en treveckors förkylning på semestern och halsontet är tillbaka igen!

Dagens huvudvärk är inte att leka med, kan inte minnas att jag någon gång haft så här ont! Varje liten vridning får mig att vilja kräkas, men så har det varit en intensiv helg också!

Fotbollscup igår, killarna var grymma men efter ett par små missar så gick som inte hela vägen fram! 
Lillskruttan vaknade med migrän imorse så hon och pappa fick stanna hemma medan vi andra drog på stan för att fixa med stövlar och regnkläder, sen var det dags för match igen, i spöregn!
Uppstart med gymnastiken och sist men inte minst massa administrativt arbete med gymnastiken! 

Intensiv, men rolig helg! 
Nu behöver jag vila! 

Inga kommentarer: