torsdag 15 oktober 2009

Häcken full

Jag har haft häcken full hela kvällen på jobbet.
Började fundera på midda strax efter 20, men de dröjde en stund till innan jag till slut kunde sätta mig ner ett par minuter.
Hann iaf få i mig varm mat för en gång skull.
Skönt att de gick så fort!

Kom ju på igår att ja inte skulle va hemma nå mer innan vi åker imorrn.
Slutar 15 imorrn, hem, packa (de M inte packat) duscha, handla, hämta barnen och va tillbaka i stan kl 16.
HUR ska de gå till..?
Funderar starkt på å se om jag kan få avlösning lite tidigare på jobbet.
Bara för att spara på mig själv lite grann.

Känner mig ständigt stressad, och magen är på väg att säga upp sig. Att de tom gått så långt att jag knappt kan sova heller gör väl att jag borde ta tag i allt nu.
Vet hur de går annars!

Nåja, nu ska jag försöka sova en stund. Mindre än 5 timmar innan klockan ringer igen.
Önskar er alla en skön helg!
Jag ska mysa me barnen, njuta av vintervädret, tystnaden och sällskapet!

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas ni får kalasväder där uppe! Kanske lite lugn och ro, också..! =) krampå er!