tisdag 27 oktober 2009

Inte på topp

Allt är inte på topp just nu.
Är trött & less på de mesta.
Å inte hjälper de att hösten är här för att stanna och mörkret åter igen lagt sig.

Idag har jag bockat av dag 9 av 12. Ska njuta så in i bomben ihelgen.
12 dagars jobb, 2 dagar ledigt och sen 5 dagar till.
Vad som än skulle hända så vägrar jag jobbar ihelgen. Inte för några pengar i världen.

Funderar starkt på lite hjälp utifrån, någon som kan komma hit och städa en gång i veckan, kanske ställa upp och passa barnen en stund nu och då.
Visst de kostar pengar, men de skulle va så värt de.
Hålet är nära och jag vill inte hamna där jag en gång var en gång till!

Jag har ett viktigt telefonsamtal att ringa, jag är nervös men måste ta tag i detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas samtalet gick bra! Du ska få en bamsekram på söndag-