söndag 12 juni 2011

Släktträff

Idag hade M släktträff på sin mammas sida!
Typ mitt ute i skogen men de gick fint för Lillskruttan både dit och hem.
Lite illa mådde hon allt när vi åkte dit men på hemvägen slocknade hon snabbt och sov hela vägen.

Vi har haft trevligt och ätit och fikat gott.
Fick pris i tipsrundan med endast ett fel och lite kubb hann vi spela också.

De enda jag stör mig på med släktträffar är att man ändå bara pratar me dom man redan känner.
Jag tycker man ska presentera sig allihop tillsammans, kanske leka lite, göra uppdrag eller något annat roligt så man får prata med lite "okänt" folk!

Jaja, väl hemma gick jag direkt ut på gården för att plantera alla blommor jag fick av mormor, så nu står de flera fina krukor på gården!

Till midda/kvällsfika beställde vi pizza, inten orkade göra någon ansträngning att laga nåt.
Å jag som skulle baka inför morgondagens besök sköt på de me.

Men tvätten är iaf vikt och under reklamen i Irene Huss filem jag slötittar på ska den in i garderoberna.
Sen ska jag krypa ner hos världens mysigaste Lillprins som sover så sött!

Inga kommentarer: