söndag 12 juni 2011

What a day!

Vilken fantastisk lördag vi hade!
Vaknade upp till strålande sol och närmare 30 grader redan innan 08.
När Lillprinsen somnat och sov gott i garaget la jag mig i solstolen.

Där låg jag nästan non stop i 2 timmar medans Lillprinsen sov!
Jag hann äta lite glass me grannarna också.

Sen kom jag på att vi skulle ta me oss fika och åka till Segasjön för att svalka oss lite.
Lillprinsen som verkligen hatar att bada hemma älskade sjön!

Väl hemma igen gick vi direkt på affärn för att handla lite inför kvällen.
Där träffade vi syster och A så vi följdes hem.
Förberedde maten och sen njöt vi på altanen hela kvällen.
Eller ja ända tills myggen invarderade!

Vid midnatt började killarna tjata om maxmat så vi tjejer drog till stan och handlade.
Men när maten var uppäten var vi alla så trött och slut så vi deckade i sängarna!

Inga kommentarer: