fredag 2 december 2011

Fredagslista

Vad åt du till frukost?
Två koppar te och en rostad fralla med ägg

Vad har fått dig att skratta idag?
Samtalet med syster bjöd på en hel del skratt

Vad har du på dig just nu?
Svarta mjukisbrallor, svart långt linne och svart lurvkofta

Hur ser resten av dagen ut?
Stenhårt plugg i 2 timmar, påbörja middagen, hämta hem småtrollen.

Vad händer ikväll?
Blir nog väldigt lungt då M som vanligt jobbar sent. Jag och barnen får helt enkelt se till att roa oss me nå trevligt!

Och på lördag?
Jobbar till kl 15 sen hoppas jag på sällskap under kvällen. Lite god mat och inte att förglömma veckans ranson av godis

Och på söndag?
Jobbar 9-11 samt 13-16 där mitt i mellan ska jag klämma in en fotografering av småtrollen, sen avslutar jag helgen med veckans bästa träningspass

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Har haft en rätt hektisk vecka med massor av roliga saker

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Lagar och paragrafer har tagit över min hjärna, jag kan inte sluta tänka på saken, jag till och med drömmer om skiten. Vilket gör mig otroligt stressad, och orsakar ännu sämre sömn, illamående och en inte så glad mage!

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
1. Okej :) de går ju bra, lite lerigt och så men de går!
2. 40 % + 20 % rabatt på dina 2 dyraste varor. Shoppa loss på ellos.se
3. En bild på Lillprinsen som äter målarfärg och texten "De smakar bra de här också"

Vad dricker du i helgen?
Te, bubbelvatten och trocadero

Bästa bakfylletips?
Ehh, drick inte alls!

Hittade listan hos Alexandra.

Inga kommentarer: