lördag 14 januari 2012

Knappt några inlägg alls...

Hmm va gjorde jag igår kväll och idag?

S va på kalas igår kväll, under tiden lärde Lillskruttan sin lillebror hur man klättrar upp på skrivbordet, när dom kom gott delen " titta nu noga Lillebror så ska ja visa hur man hoppar ner!" så fick jag lov att avbryta de hela!
Mamma och T kom hit och såg The voice medan M bosatte sig i garaget igen!

Idag har vi inte alls gjort mycke, gick mest å väntade på att få fara på jobbet. Är så när de är kvällsjobb, tar mig som inte för nånting!
M och S åkte ut me skotern ett tag och jag å Lillskruttan såg film medan Lillprinsen sov!

Sen traskade jag på jobbet, tack och lov har de varit rätt mycke folk, några har stannat å surrat och sen kom mamma och höll mig sällskap sista timmen!
Satte henne i jobb också, sen fick ja skjuts hem!

Inga kommentarer: