måndag 23 januari 2012

Vem ska göra jobbet?

Drygt en vecka innan jul upptäcktes de att hon som sköter administrationen kring vårt program glömt anmäla mig till vårens kurser.
Svaret jag fick var att hon skulle fixa de innan kursstart som är idag.
Jag har ff ingen tillgång till kursen och enligt mina klasskompisar finns jag inte ens med på deltagarlistan.

Nu är dom så snäll att jag fått 2 av 3 föreläsningar + veckans artikel mailad till mig.
Men fortfarande så är jag lite sur över att dom inte kan se till att de som är lovat fixas.
Skickade ett mail igår kväll, ett i morse och ett nu, har dessutom mailat programansvarige på fm men inget svar från någon.

Nää förflyttar mig till sängen och fortsätter läsa om "Svensk sjukvård i internationell jämförelse" nacken mår mycke bättre om jag inte sitter hela tiden!

Inga kommentarer: