lördag 29 december 2012

Snöoväder igen!

Tillbaka från promenaden fick jag i mig rester från gårdagens middag till en sen lunch.
Grillad kyckling, potatisbakelser, sallad, soltorkadetomatercreme!
En varm dusch och en kopp te senare kändes de ok igen!
M tog med sig de två stora till stan för lite småfix och jag tog Lillprinsen med mig och gick över till syster.

Där blev det sedan pizza, för alla utom mig som åt kyckling och broccolipaj med sallad!
Godare, nyttigare!
Nu ligger alla barn i sina sängar, jag slängde mig i soffan och ska försöka återfå normal puls!
Om en stund hoppas jag syster och A dyker upp. Vad som väntar resten av kvällen vet jag inte, men soffhäng känns helt ok trots att det är lördag!

Annars hade Sundsvall och dans varit väldigt trevligt, men lite väl långt...

Inga kommentarer: