fredag 28 december 2012

Två ord räcker!

Sjuk träningsvärk!

Men förklaringen behöver nog några fler ord...
De va ett tag sedan jag var på gymmet, närmare bestämt ca 3-4 veckor sedan om man bortser från passet på annandagen!
Som vanligt har det varit förkylning och halsont som stoppat mig!
Nu är min hals inte helt bra, på morgonen gör den lite ont men de gör den ju nästan alltid. Den andra delen av förklaringen stavas dans!
Nu ska kroppen få vila till på söndag, jag vill inte gå ut allt för hårt nu när förkylningen äntligen lämnat mig!

Men med facit i hand hade jag kunnat lägga på lite mer vikter både på bröst, rygg och dipsen!

2 kommentarer:

idae sa...

Hej, jag har hittat din blogg av en slump och jag gillar att läsa den. Blir motiverad av din träning och du verkar otroligt duktig!
Har fött två barn själv och har pga svåra graviditeter gått upp i vikt och har ca 20 kg kvar tills jag är nöjd, tänkte om du hade tips på vad och hur jag skulle kunna träna för att nå mitt mål? Är tyvärr ingen Springare.. :(
Tack för en fin blogg!

Sandra sa...

Tack snälla!
Jag återkommer med lite tips i ett inlägg de närmsta dagarna! :)