torsdag 5 september 2013

Med blandade känslor!

Det är nästan 5 veckor sedan det blev bestämt att jag skulle till Härnösand i helgen! Dansmara och jag vill gärna åka, de vill jag fortfarande men Storgrabben tycker de är riktigt jobbigt, lillskruttan vill inte att jag åker och Lillprinsen vet jag kommer ha det jobbigt utan mig!
Samtidigt behöver jag de här så mycket. Jag behöver ladda lite energi, ha en riktigt härlig, galen helg!

Nyttigt även för resten av familjen egentligen men nu börjar ångesten komma krypande!
De är aldrig rätt att lämna ledsna småtroll! 48 timmar, de går fort va?! 

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men ååååk kära du! ;-)
Dom klarar sig nog alldeles utmärkt ska du se! Du behöver nog detta. Och du kommer att komma hem med mer energi, som du då kan lägga på dina små knoddar.
Kram Sandra

Sandra sa...

Jag vet, dom klarar sig! Både S och A va ledsen imorse, lillskruttan nästan mest! Och lillprinsen är ju lyckligt ovetande om hur länge två dagar är!
Jag är förhoppningsvis efterlängtad på söndag! :)