söndag 4 maj 2014

Mål och drömmar!

Jag har många mål, främst när de gäller min träning! Långsiktiga men även kortsiktiga för att motivera mig själv! 
De är sällan jag behöver tvinga mig att gå upp i ottan för ett gympass innan jobbet, men självklart hjälper de när man når ett mål och man ser resultat!

De sägs att jag fyller år strax innan jul i år igen, och de enda jag egentligen önskat mig är en resa till ett varmt land med turkost vatten tillsammans med familjen och en träningsresa helst till Fuertoventura, men Portugal eller var som helst funkar det med, själv eller tillsammans med en vän! 

Det är ett mål och en dröm! Hade de inte varit för att jag fortfarande kör rehab för hälsenorna så hade jag önskat mig en resa hit!

Istanbul för att springa maraton, de är ett av mina absolut största träningsmål, men de kan jag önska mig om 10 år! 

Inga kommentarer: