torsdag 16 juli 2009

Äntligen hemma

Nu är vi äntligen hemma efter 2 veckor på resande fot.
Veckan i Byske va bra mycke trevligare än tiden i Gullvik.
Mest var de väl campingen som drog ner betyget men även vädret hade en betydande del i min längtan hem.
Vi har nu badat 3 gånger under semester, två gånger innomhus och en kortis i den svinkalla poolen.
Pite äventyrsbad vs. Paradisbadet. Jag gillar definitivt Paradisbadet bättre.
Jag och S åkte alla rutchkanor å även A fick åka de flesta. Gisses va roligt jag kan ha med mina barn redan nu.
Vi fick även en em på stranden men de blev inte så mycke bad, barnen badade fötterna, jag frös.

Sen vi kom hem har vi mest roat oss med att tömma husvagnen. Sen kom underbara E & E på besök, åt pizza å slöade i soffan!
Nu ska ja se om de kommit ut något jobb att söka och sen läsa lite bok.

Inga kommentarer: