onsdag 22 juli 2009

Gråtkalas

De gjorde verkligen ont i hela mig när S blev så ledsen av att K, E & M åkte hem.
Han grät från att vi vinkat av dom vid bussen och oavbrutet i 40 minuter.
Han skulle ta första planet ner till Stockholm för han vill minsann leka mer med M!
De känns hemskt att vi bor så långt ifrån dom när jag vet hur mycke båda mina barn tycker om dom.
Vi ska iaf se om vi kan planera ihop en resa ner så vi får leka lite igen!

Fick besök av C idag, lika trevligt som vanligt och mycke snack! Skulle vara supertrevligt om vi klaffade allt :-)

Eftermiddagen fortsatte i fm tecken, dvs gråtkalas...
De kan inte alltid vara lätt och att tycka lika blir tråkigt i slutändan, men att påstå att jag aldrig offrar mig, de är att gå för långt!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Du kände dig inte bara lurad, du blev det till maxgränsen! Blir nog ingen sammansvärjning mellan oss. Ännu mera suck.

Camilla sa...

Riktig så är det väl inte...inte ditt fel att din kropp är en bråkstake. Hoppas gråtkalaset för dig o S är över?!