torsdag 9 juli 2009

Shopping

Igår åkte jag E, E:s lillasyster M och S till Skellefteå för en shoppingrunda.
Köpte nya stövlar till A så vi slipper hälla ut vatten och lite kläder på rean till barnen.
S ville ha ett par jeans och till A blev det lite tröjor/tunikor. Totat 7 plagg för runt 300:-
Efter shoppingen och en tur på maxi för lite mat så åkte vi hem och bytte kläder.

Åkte en till jävre och fiskade. Fick upp 3 fiskar totalt, alla runt 2 kg styck.
Blev en god middag med fisk och tillbehör.

Vi avslutade kvällen med kortspel där jag vann samtliga omgångar.

Imorse åkte jag och E tillbaka till Skellefteå för att byta A:s stövlar som trots "experthjälp" va på tok för små. Eller iaf för trång så vi fick pressa ner foten.
Tog en sväng på ica också för att köpa lite tillbehör till grillningen ikväll.

Snart kommer mamma och syster, ska sova över hos oss ikväll så de blir trevligt!

2 kommentarer:

Mammaminds sa...

Hej :D Jag är lite seg men jag ser att du kirrat besöksstat... Jag minns inte riktigt hur man gjorde men det va krångligt iaf... :S

Sandra sa...

Ja, jag googlade å höll på lääänge! Svor en del också...
Men nu är de fixat :-)