tisdag 4 januari 2011

Dag 25 – A first Med lite hjälp av er

Första gången du träffade din man?
De måste varit på någon fest i början på 2001, jag var tillsammans med A och han med L. Vi har alltid kommit väldigt bra överens och blev riktigt bra vänner. När de sen var slut mellan han och L kom vi ännu närmare varann men de var inte förrän i början på 2002 som han började "ragga" på mig.
Ja kalla mig blind, dum eller vad som helst men de tog många månader innan jag fattade att de verkligen var på de sättet. De va många som försökte få mig att fatta men jag tyckte att vi bara var vänner. De va inte alls märkligt att han ringde mitt i natten, skickade otaliga sms typ hela tiden, nää då vi var vänner.
Den 9 augusti 2002 ringde jag till honom. Jag hade hört av andra att han hade en ledig plats i bilen ner till Vallåkraträffen.
Den kvällen hämtade han mig när jag jobbat klart sen åkte jag med och snurrade runt stan mest halva natten.
Dagen efter följde jag med på någon bilträff innan jag åter igen skulle börja jobba.
Efter jobbet den kvällen kom han tillbaka och hämtade mig.
De var den natten, nån gång runt 03 tiden på väg till Bjurholm han la sin hand på mitt knä.
E som satt i baksätet utbrast.
-Är ni tillsammans nu eller?
Ja den natten sov vi ingenting, kl 06 var jag tillbaka på jobbet, han åkte hem till Vindeln för lite sömn och hämtade sedan upp mig på jobbet igen efter lunch.
Så efter de har de mer eller mindre varit vi!
De var ingenting jag hade väntat mig men jag är glad över att de blev som de blev!
11 augusti 2010 firade vi 8 år tillsammans och på min födelsedag 2010 firade vi 8 år som förlovade. Den 8 mars 2011 firar vi Läderbröllop!

Tack Len för hjälpen! De andra frågorna besvaras i något annat inlägg!

1 kommentar:

Len sa...

Va kul att läsa! Roligt att jag kunde inspirera! =)