onsdag 5 januari 2011

Postmannen

Just när Lillprinsen vaknade såg jag postbilen, förvånad.
Vi som sällan får post innan 15,30 och helt plötsligt kommer den innan 12.

Lillprinsen vaknade på ett strålande humör och brevbäraren hade lämnat nya Topp Hälsa i min låda. It made my day!
När matningen var klar la vi oss på golvet med lite leksaker och tidningen.
Nu sitter Lillprinsen i babysittern i vardagsrummet framför tvn och jag ska göra mig några digistivekex och en kopp te.
Sen är planen att vi ska gå ut en stund.

Troligtvis vill han sova en kortis och jag lovade att gå å köpa halstabletter samt posta ett par brev.
Jag borde gå en liten runda också men vi får se hur taggad jag känner mig när vi väl är ute.

M hämtar småtrollen och sen får vi se vad denna kväll erbjuder!

Inga kommentarer: