fredag 7 januari 2011

Dag 29 – Your aspirations

Jag har uppnått så många av mina ambitioner redan.
Möjligtvis har jag gjort de i bakvänd ordning och inte alls efter konstens alla regler så som vissa tycker att jag nog borde gjort!
Men min högsta önskan har, ända sen jag var i 13-14 års åldern varit att bli mamma.
De tog ju ett par år men tillslut kom dom, på löpande band dessutom.

Jag har aldrig haft höga mål om utbildning utan de räcker bra om jag har ett jobb jag trivs och har en lön jag klarar mig på.
Därmed inte sagt att jag inte vill plugga, för de vill jag.
Jag har bara inte kommit fram till VAD de är jag vill göra.
Tanken är att jag ska börja plugga när min mammaledighet är över, jag har en tanke ja kanske till och med ett mål. Men de är rätt lång väg dit och jag är inte så bra på sånt som tar lång tid!

Och får jag drömma står fler barn högst på den listan!

Inga kommentarer: