tisdag 10 maj 2011

Planer i stöpet igen!

De är sällan allt går som planerat!

Planen för dagen var att lämna barnen, gå en kort sväng på öf och sen en prommis innan lunch.
Hem och äta sen till stan för att handla!
De ekar nämligen tomt, de finns ingen ersättning, tvättservetter, kattmat, mjölk, ost, pålägg, frukt eller grönsaker.
Sen äre självklart en del annat som borde handlas men ovanstående är rätt akut.

Men nu blire ingen handling, A har ont i tanden som hon slog i söndagskväll så de blir en tur till tandläkaren istället.

S hade lösningen, pappa får handla!
Men nja, de tycker jag nog inte!

Nää men då blev de inget av planerat, jag har letat rätt på selen till vagnen så jag slipper vara orolig över att Lillprinsen ska häva sig ur, en tvättmaskin är startad och jag fick mig lite frukost iaf!
Blir en tidig lunch, hämta Lillskruttan och sen mellis hos mamma istället!

Inga kommentarer: