lördag 21 maj 2011

Trött i huvudet!

De är som om all ork runnit ur mig!
Inte för att kroppen är trött och slut utan för att huvudet är de!

Jag vill så mycke, men hur gärna och hur mycke jag än försöker så kommer jag aldrig någon vart!
De känns dock skönt att barnens sovrum blev hyfsat klart iaf, sen att de ser ut som skit i övrigt på övervåningen får vi ta en annan dag.

Mamma kom hit och gjorde oss sällskap till middan!
Grillad kyckling och ugngratinerade grönsaker med fetaost. Kan de bli bättre?

Jag och Lillskruttan hann me en kort prommis och sen stannade barnen ute och lekte.
Innan vi fick in dom hade minst en halvtimme gått, men de är trevligt att surra me grannarna också!

Nu ska karln lägga i säng trollen, sen får vi se om de blir lite kortspel eller om vi bara dör framför nån dålig film!?

Inga kommentarer: