fredag 20 maj 2011

Sjukt nöjd!

Jag är så sjukt nöjd över mig själv och över mamma och Elin.
Jag tror vi tre va bra löpare tillsammans, ungefär samma tempo och vi växlade lite med att "dra"

Mitt mål va mest att ta mig runt milen, vi la upp en liten plan innan att springa 5 km och sen se hur de känndes.
De sista 5 va planen att springa och gå omvartannat om de blev för jobbigt.
MEN vi joggade oss runt hela vägen, inte känndes de speciellt jobbigt heller.

Jag och E klarade tom med att prata nästan hela tiden, så nog fanns de lite ork kvar i kroppen.
Fixade även en liten spurt på slutet!

Gisses så skönt de va att gå i mål.
Å som pricken över i:t så blev de en hyfsad bra tid, bättre än vad jag nånsin kunde tro att de skulle bli!

Idag känner jag mig dock lite som "dagen efter"
Men de vore väl underligt om kroppen inte reagerade alls!

Inga kommentarer: