söndag 28 juli 2013

Grattis min fina systerdotter!

Fina fina E fyller 1 år idag! 
De känns som igår jag gick hem tidigare från jobbet för att hinna vila en stund innan förlossningen drog igång ordentligt!
Vila de hann jag inte, men mysa ned mina småtroll hann jag innan de var dags att vända tillbaka och vara med om mest troligt de häftigaste jag upplevt!
Iaf de häftigaste förutom mina egna barns födelse!

Att stå på sidan och vara med om systers förlossning var coolt, häftigt, jobbigt, tröttsamt, å jäkligt kul!
Jobbigt att se henne ha så ont, å tröttsamt eftersom de blev nästan 40 timmar vaken tid utan minsta möjlighet till vila!
Till frukost åt vi smågodis som vi aldrig hunnit med under natten!
En upplevelse i särklass och jag hoppas på möjligheten att någon gång få göra om det!

Grattis älskade E!

Inga kommentarer: