fredag 5 juli 2013

Veckan i Byske!

Vi har haft rent ut sagt skitväder hela tiden! En 1/2 dag på badet och då satt vi med filtar!

Idag visar kommande dagar på vädret strålande sol och över 20 grader!


Perfekt för alla som har semester kvar! Själv återvänder jag till jobbet och känner mig minst sagt missnöjd med semestern!

Visst är det skönt att vara ledig ändå, trevligt att vara tillsammans med alla och ha semester. Men vi har mest hängt i förtältet med uttråkade barn, shoppat upp pengar jag inte hade, rejt med bilen och sett tv. Då hade jag kika gärna kunnat jobba!

Imorgon åker vi hem, M och barnen har 4 veckor kvar, jag har 4 dagar om 3 veckor!
Hoppas Stockholm bjuder på några sköna dagar!

Jag ska inte bara gnälla, det har varit trevligt också, men jag känner att mitt behov av varma sköna dagar på stranden med glada nöjda barn verkligen inte är tillfredsställt! 

Inga kommentarer: