fredag 27 mars 2015

Det tog tid det här!

Igår var det tre veckor sedan operationen, jag känner mig piggare men inte helt 100.
I tisdags kände jag ändå att lite jobb kanske skulle funka, kände mest att en mjukstart och få göra bort lite jobb som bara väntat på mig och lagts på hög skulle vara skönt att jobba bort så sen i onsdags har jag jobbat halvdagar.
I onsdags sov jag två timmar när jag kom hem, igår kändes det ok och jag tog en promenad istället men idag har jag varit helt slut!
6 timmar på andra jobbet imorrn sen tar vi helg som ska spenderas på innebandycup!

Det har inte hänt så mycket eftersom jag mest tagit det lugnt, inte heller har det tagit så mycket bilder. Men många recept har jag hittat som ska testas framöver! 

Jag och lillprinsen och Pippi en tiiidigt morgon!

Nya gardiner i köket!

Mycket sugen att testa!





Inga kommentarer: