torsdag 12 mars 2015

Jag överlevde!

Jag lever, men mycket mer än så vette tusan!
Jag hade hört många skräckhistorier om tonsillektomi innan min operation, om hur jävligt de var, hur ont det gjorde osv!
Men de var och är bra mycket värre än vad jag kunde föreställa mig!
Jag har levt på piller och piggelin, sovit mer än jag varit vaken, knappt kunnat prata!
Sista två nätterna har jag inte sovit många stunder och jag spottar helst saliven för att slippa den fruktansvärda smärtan varje gång jag sväljer!

Idag ringde jag läkaren och fick lite starkare smärtstillande, jag har fortfarande väldigt ont men de känns faktiskt som att jag kan överleva natten utan att önska mig en kula i huvudet!

Om jag ångrar mig? Ja just nu gör jag det, men jag hoppas innerligt att detta ska resultera i mindre sjukdagar och mer träningstid, och i så fall kommer jag inte ångra mig en sekund!

Inga kommentarer: