lördag 15 augusti 2009

Frukost på sängen

Imorse när jag väcktes för kanske 7.e gången så var det mannen och barnen som kom upp med frukost åt mig.
De är första gången på de här sju åren som jag får frukost på sängen.
Kanske var det de dåliga samvetet..?
I tisdags fick M blommor av mig och igår fick han en annan present!

Gårkvällen blev inte riktigt som jag tänkte mig.
Jag la mig för att läsa en stund men blev så trött och skulle bara vila en liiiten stund.
Sov visst hela kvällen sen. M försökte väcka mig flera gånger men jag vände bara på mig och fortsatte sova.
När han tillslut sa åt mig att gå upp till sängen strax innan midnatt så blv jag såklart pigg.
Gå på toaletten, borsta tänderna och tvätta bort smiket är nåt man borde göra direkt efter middan. För jag blir alltid så pigg och sen kan jag inte somna!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag vill också ha frukost på sängemn!!!

fins nu på; www.rosendagg.wordpress.com